|
advertisement |
|
|
|
|
|
|
Instruments and Systems: Monitoring, Control, and Diagnostics Annotation << Back
Integrated service management system of the infocommunication company |
V.A. BULANOV, T.A. BULANOVA, P.A. SUKHININ
The problem of building a service management system in telecommunication companies is considered. Requirements for such a system are formulated, possible ways of implementation are considered. The possibilities of the IBM Notes / Domino environment for building a service management system and its practical implementation are considered. The advantages and limitations of the developed service management system are analyzed.
Keywords: Service management system, telecommunication company, IBM Notes / Domino.
DOI: 10.25791/pribor.09.2018.185
Contacts: E-mail: vb001@rambler.ru
Pp. 01-08. |
|
|
|
Last news:
Выставки по автоматизации и электронике «ПТА-Урал 2018» и «Электроника-Урал 2018» состоятся в Екатеринбурге Открыта электронная регистрация на выставку Дефектоскопия / NDT St. Petersburg Открыта регистрация на 9-ю Международную научно-практическую конференцию «Строительство и ремонт скважин — 2018» ExpoElectronica и ElectronTechExpo 2018: рост площади экспозиции на 19% и новые формы контент-программы Тематика и состав экспозиции РЭП на выставке "ChipEXPO - 2018" |